Sunday, March 20, 2011

lama tak update..suka atilah ni blog aku:')

hye..hye...
lama gile tak update blog...biasanye mesti blogger lain akan tulis..dah bersawang dah blog aku ne..tapi aku xkan buat camtu..tak make sense..tadenye sawang..lol..=.='..

first of all,thanks to Allah coz still bagi nikmat islam n iman..alhamdulillah,alhamdulillah,alhamdulillah...bersyukur  kerana masih ada famili n kawan2 tercinta di samping..nikmat jugak tu..:)..

saje je dah lama tak update..dulu2,busy nak final 1st year...eden tak sempat nak update blognye..lagipun bukan ada org baca pun..kih3

sekarang duk umah,terasa sgt hepi..asyek makan je keje aku..naikla 2-3 kilo..lol...abes kek beras jak duk umah..lol..

p/s: xreti la tulis blog macam org2 len..haha..nak g makan jap..nati aku update lagi...lol..^^

No comments:

Post a Comment