Friday, July 1, 2011

aku tak leh hidup tanpamu

assalamualaikum...

alhamdulillah..masih diberikan nafas pada hari ni...

ya Allah,sebenarnya hati ni rindu pdMu...sebenarnya hati ni cinta kepadaMu..
ya Allah,tetapkan hati ni..jgn kau pesongkan setelah kau beri petunjuk...ya Allah...ya Allah...
biarlah cinta kepadaMU mengatasi segala2nya...ya Allah,berikan kesihatan baik kepadaku,keluargaku n kawan2ku agar semua dapat terus mengabdikan diri padaMU...ya Allah,walau sesekali aku lupa padamu..Kau tak pernah lupa padaku...ya Allah,kadangkala aku rasa malu utk meminta dariMu....setelah byk kesalahan yg aku buat..aku tak layak utk ke syurgaMU ya Allah...namun aku tak sanggup ke nerakaMu..ya Allah semoga aku dipertemukan dgn semua ahli keluargaku,rakan2 ku di syurgaMu yg tak tergambar indahnya dan berjumpa kekasihmu...Rasulullah s.a.w.......ya Allah,tunjukilah jalan2 menuju syurgaMu.....
janganlah kau biarkan nasib diri ini ditentukan oleh diriku sendiri walau kadar sekelip mata atau lebih cepat dari itu.....ya Allah maafkan aku.........berkatilah usiaku.......akhirkan umurku dgn husnul khatimah.....hiasilah diri2ku dgn akhlak2 yg mulia..jauhkan aku dari sifat mazmumah....ya Allah,berikan kebahagiaan kepada semua org sekelilingku...ya Allah,berikan kekuatan kepada para pejuang di jalanMu...berikan kemenangan kepada saudara2 Islamku yg ditindas...........selawat ke atas nabi...amin


p/s: ya Allah,sampaikan aku pada Ramadhan...

No comments:

Post a Comment