Tuesday, May 17, 2011

apa khabar dirimu..:)

warning: anda mungkin akan mengalami ketidaksenangan ketika membaca ini...





assalamualaikum...

apa khabar jodohku..sihatkah dikau? jujur aku rindu kamu,wahai jodohku...
tapi belum saatnya kita akan bertemu....mungkin kamu sedang mempersiapkan dirimu..begitu juga diriku...kadang2 aku terfikir,apa nanti saat subuh tiba kau akan membangunkan aku..mengajakku bertafakur n bersujud padaNya..

berat hati ini menantikanmu..gelisah hati ini memikirkanmu..ku harap kau selalu hiasi langkah2mu dgn kebaikan...
jodohku,aku masih disini sabar menantimu...kerana aku yakin kebahagiaan akan sentiasa mengiringi kita...jikalau detik ini hatimu berduka...berwudukla....tetapi aku di sini mengharapkan kamu baik2 sahaja...

jodohku...aku rindu...begitu byk hal yg ingin aku ceritakan padamu..begitu byk pula harapan2 ku..ingin mendengar nasihat-nasihatmu...dan hati ini tidak sabar menunggumu membalut luka2 semalam n menyembuhkannya..

jodohku...apakah kau juga merinduiku...bagaimana dgn Quranmu...apakah yg kau fahami dari surah itu..ceritakan padaku...aku sedia mendengar... dan begitu juga dengan keluhanmu, aku sedia mendengarnya..Apa perubahan yang kau lakukan dari hari ke hari? semakin baikkah?
 Aku berharap seperti itu, Jodohku..

disetiap langkahku dan seusai solatku..
ku bisikkan AL-Fatihah untukmu, agar kau selalu berada dijalan-Nya..
 Sabarlah sayang, waktu-waktu ini bukanlah waktu yang lama..
 Jangan sampai kau tersalah jalan sayang..

Jodohku..
nantilah aku, dengan perbagai kebaikan yang nantinya akan membawa Rahmat untuk kita, Jagalah dirimu dari hal-hal yang dilarang agama. Kerana aku mencintaimu secara tulus & ikhlas

Jodohku..
Bersiaplah kau untuk mencintaiku scara tulus dan mahu menerima segala kekuranganku. Dan membenarkanku dikala aku salah....berusahalah membahagiakan orang tuamu… dengan menjaga sikapmu dan tuturkata mu.. Aku yakin kau adalah orang yang sabar... Jangan pernah merasa keseorangan.. kerana aku disini masih setia menantimu..

Jodohku..
kalau siang sudah berlalu.. pejamkan matamu dengan buaian doa, begitu juga ucapan doa dariku yang selalu menyertaimu…

Semoga ALLAH selalu menjadikan kita dijalan yang benar. Amin…

Jodohku..Ingatlah 
 aku selalu ada untukmu..
 Untuk itu jangan pernah kau merasa sendiri atau sepi..
 Semoga kerinduanku ini akan terjawab, seiring berjalannya waktu.
 Salam hormatku dan sayangku untukmu….~

No comments:

Post a Comment