Saturday, May 7, 2011

Dlm ujian itu ada pnghapusan dosa, ada peringatan agar tdk lalai, ada twaran utk mndptkan pahala dgn cara berSABAR dan mngingat akan nikmat dan ada hrpan utk mndptkn ganjaran. Dalam pndangan ALLAH dan qadhaNya, semuanya adlh baik" =)

assalamualaikum...

alhamdulillah hari ini masih diberi kesempatan oleh Allah utk menikmati hidup..dan terus bernyawa..:')...
hari yg sangat bizi hari ini...dimulakan dengan kelas pharmacology dari pukul 9 hingga 11.30...lepas tu ke mentored student project presentation...pukul 2.30 bersiap2 nak ke lab...utk belajar culture2 bakteria...sebab dah lewat...aku cpat2...naik skuter aku n huda namanya ZUHUD...nak tahu kenapa nama ZUHUD..sebab ZUrina+HUDa...hehe...sweet tak kami,,,:')...sebab nak cpat2,terus aku nak memecut laju..tapi itulah,malang tidak berbau...terjatuhla aku lantas tersungkur...ni dah second time,aku jatuhkan ZUHUD...:'(...

pastu,aku pun...dah jatuh tu..xleh nak buat apa...xtahu la...macam pause sekejap...xleh buat apa...last2...tak tahan sakit..aku panggil..huda...jerit nama huda kuat2...nak jerit minta tolong..nampak skema la plak...lol.....pastu situ ada lah mak cik ng anak dia lalu lalang...anak makcik tu...tolong aku jerit sama2...
thanks adik...aku tak sempat pun tgk muka dia...u'll be blessed :)...datang la huda menolongku..yang kebetulan sgt...masa first time jatuh pun,aku memakai baju,seluar,tudung n socks yg sama...percaya tak??hmm......

pastu dah masuk rehat2 jap..sapu2 ubat kat kaki....sakit pun sakit la..aku redah je..aku pi lab...dah lewat dah time tu...lepas abes lab...aku ada appointment ng dentist...moh buat braces...:')...tunggu lama gak la...baru la dia panggil aku..lepas ambik gambar...masukkan entah ape2 dalam mulut...aku pun balik ke rumah...balik kat umah...makin lama makin sakit kaki aku ne..:'(..

sekarang sakit sgt..sampai aku xleh jalan ng betul...sakitnye hanya Allah yg tahu..dah start bengkak2..hmm...sekarang bila kaki aku sakit..baru aku tahu,bersyukurnya kaki aku yg sihat dan kuat...aku boleh buat macam2...ecece...ayat macam aya nae plak..lol...
tapi gitulah..


Dlm ujian itu ada pnghapusan dosa, ada peringatan agar tdk lalai, ada twaran utk mndptkan pahala dgn cara berSABAR dan mngingat akan nikmat dan ada hrpan utk mndptkn ganjaran. Dalam pndangan ALLAH dan qadhaNya, semuanya adlh baik" =)
kredit kat kak kuja..status dia buat aku berlapang hati dgn semua ini:D

semoga kaki aku lepas ni oke2 jep....:D...

p/s: syukur...alhamdullillah..thank u Allah...utk segalanya..:D
p.s: minggu depan ada pbl...test sdl...ya Allah mudahkan...:D

2 comments:

  1. zue~ terharu nye!! nama disebut dlm blog~hehe..syukran jazilan zue!! <3 u..

    ReplyDelete
  2. kak kuja....rawat sy..hehe..<3 <3 <3 kak kuja:D

    ReplyDelete